Maak uw leven
en dat van uw bewoners een stuk makkelijker

met de digitale huismeester!

  1. Reparatieverzoeken indienen
  2. Participatie via smoelenboek, prikbord en agenda functionaliteit
  3. Meerdere talen beschikbaar
  4. Beheerdersportaal waarin u o.a. snel en gemakkelijk reparatieverzoeken kunt verwerken
  5. Razendsnel informatie of andere zaken versturen via push-berichten
  6. Overal en 24/7 informatie opvragen over het gebruik uw gebouwen
  7. Management informatie betrouwbaar en specifiek voor uw organisatie
  8. Voor uitvoerders/onderhoudsdiensten en backoffice app
  9. Op maat gemaakt in uw look & feel

Hoe werkt het?

Vertel !

Reparatieverzoeken

Meldingen van storingen maken ondersteunt met een foto.
Na melding is er via de backoffice mogelijk om de melder op de hoogte te houden en uitvoerder opdracht tot uitvoering te geven.

Agenda

Een agenda met de activiteiten in en om het gebouw. Van Sportactiviteit, VVE vergadering tot buurt barbecue!

Prikbord

Een prikbord met categorieën (Aanbod, Hulp gezocht, Mededeling, Vraag of eigen invulling).

Deelname bewoners

Elke bewoner kan in "Mijn deelname" zijn reserveringen, geplaatste post en inschrijvingen zien en bewerken.

Management informatie

Een overzicht met praktische informatie over de huisregels, noodgevallen, parkeerbeleid, etc.

Notifications

Het direct kunnen melden van storingen (push), nieuwe evenementen of andere onderwerpen (push en email).

Smoelenboek

Binnen elk gebouw een overzicht van de bewoners, mits zij vermeld willen worden.

Contact

contactinformatie: adresgegevens, telefoon en email binnen handbereik.

Beheerdersportaal

De beheerder kan hier onder andere storingsmeldingen verwerken. Hij kan hier ook evenementen en prikbordpost bewerken en verwijderen. Daarnaast kan hij inzicht krijgen in het aantal gebruikers, de inschrijvingen op evenementen en de bezetting van de door u aangeboden faciliteiten.

Ik wil meer weten over de APP.

Meer info