De digitale huismeester

Maakt uw leven

en dat van uw bewoners een stuk makkelijker

  1. Reparatieverzoeken indienen
  2. Smoelenboek
  3. Vragenstellen
  4. Prikbord
  5. Evenementen agenda
  6. Overzicht samenwerkingen met derden
  7. Razendsnel informatie of andere zaken versturen via push-berichten
  8. Bewoners persoonlijk deelname overzicht
  9. Kennisbank met informatie over gebouwen en/of leefomgeving
  10. Gebruikersvriendelijk beheerdersportaal
  11. Voor uitvoerders/onderhoudsdiensten een uitvoerdersapp
  12. Management informatie specifiek voor uw organisatie
  13. Het gebruik app in meerdere talen
  14. Mogelijkheid voor een op maat gemaakt app in uw look & feel

Hoe werkt het?

Vertel !

Mogelijkheden

Hieronder staan alle functies van uw Digitale Huismeester verder toegelicht, zodat u een beeld krijgt van de mogelijkheden.

Reparatieverzoeken / Meldingen indienen

Heeft de bewoner een reparatieverzoek, dan kan hij deze melden, eventueel aangevuld met een foto. Na het verzoek wordt de melder op de hoogte gehouden. Ook zou de bewoner een extra sleutel of andere zaken kunnen melden. Aan een reparatieverzoek kan een uitvoerder worden gekoppeld die de opdracht uitvoert. Uitvoering kan via de uitvoerdersapp, waar de begin situatie, starttijd, locatie, eindsituatie en eindtijd wordt vastgelegd.

Evenementenagenda

Een evenementenagenda met de activiteiten in en om het gebouw. Van een sportactiviteit, VVE vergadering tot buurtbarbecue! Bewoners kunnen zich met één druk op de knop zich aanmelden. Bepaalde bewoners kunt u rechten geven zodat zij evenementen kunnen plaatsen en de aanmeldingen kunnen inzien.

Prikbord

Er is een digitaal prikbord, hierop kunnen bewoners of uw organisatie berichten plaatsen. Het is mogelijk verschillende categorieën te maken.

Smoelenboek

Per locatie is het mogelijk om je aan te melden voor het smoelenboek. In dit smoelenboek staan de bewoners maar ook bijvoorbeeld de huismeester of het contactpersoon van uw organisatie. De bewoner kan zich aanmelden via de app.

Vragen stellen

Heeft de bewoner een vraag, dan kan deze via de app gesteld worden. Uw organisatie kan de vraag beantwoorden wanneer het u uitkomt. De vrager krijgt na behandeling een bericht en kan deze lezen via de app.

Overzicht samenwerkingen

Werkt u samen of wilt u diensten van derden aanbieden? Dat kan via Extra diensten, denk hierbij aan gemeenten (zorg, participatie en geldzaken), lokale ondernemers of scholen. Deze kunt u per rubriek aanbieden.

Bewoners persoonlijk deelname overzicht

Elke bewoner kan in "Mijn deelname"
- Geplaatste prikbordberichten bewerken en verwijderen.
- Inschrijvingsoverzicht evenementen inzien en uitschrijven.

Praktische Informatie

Een overzicht met praktische informatie (Handboek) over de huisregels, noodgevallen, afval, etc.

Razendsnel informatie versturen

Een grote storing, brand of andere dringen zaken, kunt u direct melden door middel van pushberichten.

Weekoverzicht

Er kan elke week een "Weekoverzicht" worden verstuurd. Hierin staan alle nieuwe evenementen, aanmeldingen en prikbordberichten.

Kennisbank met informatie over gebouwen en/of leefomgeving

U kunt in het gebouw barcodes eventueel met NFC tags ophangen. Bij het scannen (functie is in de app aanwezig) krijgt de bewoner informatie over bijvoorbeeld de brandslang, interne intercom, etc. Eventueel aangevuld met een (instructie) video.

Gebruikersvriendelijk beheerdersportaal

De beheerder kan hier alle zaken die in de app spelen inzien en bewerken. Zoals evenementen en prikbordpost bewerken en/of verwijderen. Daarnaast kan hij inzicht krijgen in het aantal gebruikers, de geplaatste reparatieverzoeken en de voorgang hiervan.

Meerdere talen voor het gebruikersgedeelte

Voor het gebruik van de app zijn de volgende talen beschikbaar: Duits, Engels, Nederlands, Turks.

Voor uitvoerders een uitvoerdersapp

Een reparatieverzoek kan aan een uitvoerder worden gekoppeld, intern of extern. Bij het uitvoeren wordt de uitvoerdersapp gebruikt, hier wordt de beginsituatie, starttijd, locatie, eindsituatie en eindtijd vastgelegd, op deze manier krijgt u inzicht over de uitgevoerde reparaties.

Mogelijkheid voor een op maat gemaakte app in uw look & feel

Dat is natuurlijk mogelijk, we ontwikkelen dan voor uw organisatie een eigen app in uw look & feel.

Heeft deze informatie over Digitale Huismeester u overtuigd?

Neem dan contact met mij op

Ik leg u graag de mogelijkheden uit voor uw organisatie.