Maak uw leven
en dat van uw huurders een stuk makkelijker
met de mijnKANTOORgemak APP!

  1. Overal en 24/7 een vergaderruimte reserveren
  2. Storingen melden via een servicedesk
  3. Eten en drinken bestellen vanaf je werkplek
  4. Razendsnel informatie over storingen of andere zaken versturen via push-berichten
  5. Beheerdersportaal waarin u o.a. reserveringen en storingsmeldingen kunt verwerken
  6. Kennisbank, informatie raadplegen via QR codes
  7. Op maat gemaakt

Hoe werkt het?

Vertel !

Reserveren

Reserveren van een vergaderruimte, bedrijfsauto, fiets of andere objecten gaat snel en eenvoudig.
Zowel interne als externe huurders kunnen objecten reserveren. Voor de interne en externe verhuurders kunnen andere prijzen worden weergeven.

Servicedesk

Meldingen van storingen maken ondersteunt met een foto.
Na melding is er via de backoffice mogelijk om de melder op de hoogte te houden en uitvoerder opdracht tot uitvoering te geven.

Agenda

Een evenementenkalender met de mogelijkheid om je aan of af te melden.

Prikbord

Een prikbord met categorieën (Aanbod, Hulp gezocht, Mededeling, Vraag of eigen invulling).

Deelname huurder

Elke huurder kan in "Mijn deelname" zijn reserveringen, geplaatste post en inschrijvingen zien en bewerken.

Praktische informatie

Een overzicht met praktische informatie over de huisregels, noodgevallen, parkeerbeleid, etc.

Integratie Facebook of Wordpress

Integratie met Facebook/Wordpress met o.a. berichten en filmpjes.

Kantoorimpressie

Een fotogallery met de mooiste foto's van uw kantoorgebouw en facaliteiten.

Push notifications

Het direct kunnen melden van storingen, nieuwe evenementen of andere onderwerpen.

Contact

contactinformatie: adresgegevens, telefoon en email binnen handbereik.

Beheerdersportaal

De beheerder kan hier onder andere storingsmeldingen verwerken. Hij kan hier ook evenementen en prikbordpost bewerken en verwijderen. Daarnaast kan hij inzicht krijgen in het aantal gebruikers, de inschrijvingen op evenementen en de bezetting van de door u aangeboden faciliteiten.

Prijs
vanaf €85,- per maand

Inbegrepen in elk pakket

  • Reserveren
  • van vergaderruimtes
  • Servicedesk
  • Agenda / Evenementen
  • Digitaalprikbord
  • Bestellen eten en drinken
  • Bedrijfsinformatie
  • Kennisbank met QR codes
  • Youtube presentatie
  • Bedrijfsimpressie
  • Persoonlijk profiel
  • Notificatie
  • Bedrijfshuisstijl
  • Beheer portaal
  • Facebook of Wordpress
  • integratie
  • Interne en externe
  • gebruikers
  • Contactpagina
  • Cateraar app
  • Integratie website
  • reserveringen
  • Pushnotificatie
  • Aanmelden bezoekers *

* in ontwikkeling

Ik wil meer weten over de APP.

Meer info